۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
تعداد بازدید: ۲۲۷۱۱۰
مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا از روز یکشنبه با برگزاری ۲ بازی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۸۶۳

 

رقابت برای حضور در جمع ۸ تیم با وجود اختلاف ۱۲۱ پله‌ای | کار سخت امارات مقابل تازه وارد شگفتی‌ساز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ۲ بازی مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا روز یکشنبه برگزار می‌شود. 

 رقابت برای حضور در جمع ۸ تیم با وجود اختلاف ۱۲۱ پله‌ای 

از ساعت ۱۵ تیم‌های استرالیا و اندونزی در ورزشگاه جاسم بن حمد مقابل هم قرار می‌گیرند. شاگردان گراهام آرنولد که با ۷ امتیاز و صدرنشینی گروه B به این مرحله آمده‌اند شاید در ظاهر کار چندان سختی مقابل اندونزی نداشته باشند اما تیم شین تائه یونگ که به عنوان چهارمین تیم برتر رتبه سوم پا به این مرحله گذشته در بازی با ژاپن نمایش بدی نداشت و حریف دست و پا بسته‌ای برای هیچ تیمی نیست.

۲ تیم در حال حاضر در جدول فیفا اختلاف ۱۲۱ پله‌ای دارند اما استرالیا که به دنبال دومین قهرمانی خود در جام ملت‌ها است، برای رسیدن به این هدف باید در اولین دور حذفی از سد تیمی بگذرند که پس از ۶ دوره حضور در این رقابت‌ها، برای اولین بار موفق شد از گروهش صعود کند.

 کار سخت امارات مقابل تازه وارد شگفتی‌ساز

در دیگر بازی این مرحله تاجیکستان که با شایستگی در اولین دوره حضور خود در جام ملت‌ها به عنوان تیم دوم از گروه A صعود کرد، در ورزشگاه احمد بن علی الریان مقابل امارات قرار می‌گیرد که برای پنجمین بار در این مرحله حضور دارد‌. 

البته تیم عربی که با ایستادن در رتبه دوم گروه ایران و سابقه نایب قهرمانی دوره ۱۹۹۶، سومی دوره ۲۰۱۵ و چهارمی دوره ۲۰۱۹ برای اینکه برای سومین دوره متوالی به جمع ۴ تیم برسد، کار دشواری مقابل وحدت هنانوف و یارانش دارد.

فارس: امارات در حال حاضر در جایگاه ۶۴ رنکینگ فیفا و ۸ آسیا قرار گرفته و تاجیک‌ها نیز رتبه ۱۰۶ دنیا و ۱۹ آسیا آسیا را در اختیار دارند.

 

برچسب ها: جام ملتهای آسیا فوتبال
ارسال نظر
آخرین اخبار